Niet iedereen vind het zo evident om zich te laten zien. En al zeker niet in een groep waar anderen zich sterk profileren.

Toch is het belangrijk om jezelf te tonen aan de wereld, te laten weten dat je er bent en dat je ambities hebt binnen je bedrijf. Wacht niet op groeigesprekken, of beoordelingen of jaarlijkse dialogen. Wil jij vooruit in het leven of in je job, dan moet je je laten horen. Waar is jouw stem? Waar is jouw roep naar groei en ontwikkeling? Er is niks fout mee om dat te laten horen!

Want wil je vooruit dan moet je natuurlijk het heft in handen nemen. En niet in een hoekje kruipen en wachten tot men bij jou komt aankloppen.

Wat houdt jou tegen om te shinen? Waarom zou jij niet naar voor durven stappen? Ken je je belemmerende gedachten? Weg ermee!
Weet dat mensen altijd een oordeel over jou zullen hebben, ongeacht wat je doet… Dus doe maar gerust wat jij wil en wat jij goed vindt. Wees je (h)eerlijke zelf!

Ik moet je iets bekennen… Toen mijn coach mij adviseerde om wat meer in the picture te komen omdat ikzelf mijn eigen product ben, dan kreeg ik het warm en koud. Wat ze zei was niet verkeerd, integendeel.

Op mijn nieuwe website zou ik zelf meer naar voor komen had ik me voorgenomen. Want inderdaad mijn coachingen zijn 90% het  resultaat vanuit mijn energie, vanuit mijn passie om mensen te zien groeien, vanuit mijn drive en enthousiasme. Hoe kon ik dan beter mezelf doen shinen?

Ik ging op zoek naar een fotograaf waar ik me op en top bij voelde! Zij moest mij in the picture zetten. En of ze dat deed! Sigi Hermans, zorgde ervoor dat ik me goed voelde, dat ik mezelf kon zijn en blijven tijdens de fotoshoot.  Ze gaf dan ook nog tips mee in haar e-book die ik graag ter harte nam. Beoordeel zelf maar het resultaat… Ik vind de foto’s kei tof en ze geven aan wie ik ben! Bedankt Sigi voor die heerlijke dag samen!

Wil jij in de toekomst ook meer shinen, laat ons dan eens samen bekijken wat ik voor jou kan betekenen. We nemen dit ook mee op in het High Impact Program!

 

WAAR STA IK VOOR …

Ik zet leidinggevenden in hun kracht door ze te verbinden met hun ware zelf én met de bedrijfsstrategie.
Verbinden van hoofd en hart.